Kommentarsfunktionen är avstängd.
Senaste kommentarer
- Sari om Våra svenska barn & LVU-monstret – Familjen Dhirani
- website seo om باز دوباره آزادی بیان بی آزادی بیان
- buy anabolics om باز دوباره آزادی بیان بی آزادی بیان
- Ramin om Malek Rigi, Jund-Maffian och Terrorism i Iran
- pajam om باز دوباره آزادی بیان بی آزادی بیان
- Seende om باز دوباره آزادی بیان بی آزادی بیان
- pajam_22 om باز دوباره آزادی بیان بی آزادی بیان
Arkiv
- november 2011 (5)
- augusti 2011 (1)
- juli 2011 (3)
- maj 2011 (2)
- april 2011 (2)
- mars 2011 (5)
- februari 2011 (2)
- januari 2011 (2)
- december 2010 (2)
- november 2010 (7)
- oktober 2010 (6)
- september 2010 (1)
- augusti 2010 (3)
- juli 2010 (1)
- maj 2010 (3)
- april 2010 (4)
- mars 2010 (5)
- februari 2010 (9)
- december 2009 (3)
- november 2009 (3)
Etiketter
Ahl al-Bait Allah arabien barn barnarov Död demonstration eid England exiliranier Förtryck Gud Imam Imam Khamenei Imam Khomeini invasion Iran iranier Islam Islamiska republiken islamofober Israel kärlek Karbala Khomeini Koran koranen kvinna man Mohammad muslim muslimer ockupation Profet Profeten protest revolution shahid shia stockholm sunni sverige terrorism USA wahhabiKategorier
- Andlighet (10)
- debatt (6)
- Hälsa (1)
- Intressen (2)
- Islamiska republiken (11)
- Övrigt (18)
- Personligheter (11)
- poesi (5)
- Politik (24)
- Religion (24)
- Samhällsproblematik (10)
- tafsir (exeges – tolkning) (7)
- فارسی (4)
Statistik
Idag: 87
Totalt: 9990
ungefär 1 år sedan
Salam alaikum min bror!!
Tack Disulfiram Generic Name för att jag fick dela Nowrouz med er, det är en dag jag alltid kommer att bära med mig i Disulfiram Generic Name mina tankar.
Disulfiram Generic Name För mig kommer denna dag vara oförglömlig och varje Nowrouz som följer kommer mina tankar föra mig tillbaka till detta Disulfiram Generic Name år.
Höjdpunkten var när Disulfiram Generic Name ljuset lös i ögonen på A, efter att vi hjälpt henne med det lilla och hon sa: Nu har bördan Disulfiram Generic Name lyfts från mina axlar. Att min lilla del i det hela bidrog till detta gjorde mig så tacksam, för att Disulfiram Generic Name jag fick vara med er denna dag, alhamdullilah!
Må Allah(swt) underlätta för A och välsigna henne med förlåtelse för hennes synder.
Må Allah(swt) välsigna er för att ni finns vid hennes sida.
Ma´Salame
ungefär 1 år sedan
Tänkvärd inlägg, tack för att du delade med dig!
ungefär 1 år sedan
Jag tackar er båda två. Disulfiram Generic Name Ja syster, må Gud, den Upphöjde, ge henne den frid hon behöver i efterlivet. Må hon bota för sina synder Disulfiram Generic Name i detta liv, så att hon må bemötas ren av änglarna i nästa.
ungefär 1 år sedan
Salam Aleykom!
Väldigt bra skrivet broder. Ya Aba Saleh .. Må Allah påskynda Imam Zamans (AJ) återkomst!
ungefär 1 år sedan
Robert Faurisson – en frihetskämpe? Vilket skämt.
ungefär 1 år sedan
S.A!
Mycket bra informatonen. Tack för det.
Må Guf belöna dig inshallah.
ungefär 1 år sedan
obeskrivligt bra tack så mycket
ungefär 1 år sedan
vaghean khoob bood inshalla hame bandegane nadoroste khoda be rahe dorost hedayat shan. mohtaje doa
ungefär 1 år sedan
Jag tror det är riktigt Disulfiram Generic Name nära. Jag tror och tycker att varje troende muslim, som tror på imam mehdi(aj) ska be till gud och lssna Disulfiram Generic Name på dua al faraj så det skyndas på. Ju starkare vår tro blir ju snabbare kommer han komma.
Det sägs väl även Disulfiram Generic Name att Imam Ayotallah Al Khaminai kommer ge el ”raye” till Imam Mehdi?
ungefär 1 år sedan
Disulfiram Generic Name Det om al-Ray vet jag inte syster men det är mycket viktigt att se till att uppfylla kraven för vår Disulfiram Generic Name mästares återkomst än att tro att vi är i den tiden. Enligt en återberättelse återkommer han i en tid då Disulfiram Generic Name folk inte alls förväntar sig det. Så det är inte så bra att endast tro och be duaa al-faraj om Disulfiram Generic Name jag får rekommendera. Se istället till att bygga upp dig själv och reformera din själ så att du verkligen lever Disulfiram Generic Name i enlighet med Guds lagar och väg, då blir du utan tvekan mästarens anhängare vare sig han kommer idag eller Disulfiram Generic Name om tusen år. Efter din död kommer du då att återupplivas för att stå till tjänst för mästaren vår. Ya Saheb Disulfiram Generic Name Zaman
ungefär 11 månader sedan
Disulfiram Generic Name Längtar och komma hem. För nu är jag på jobbet och kan inte läsa hela din inlägg men jag vill tacka Disulfiram Generic Name redan nu!
ungefär 10 månader sedan
آقا مرتضی (پیام) عزیز
سلام
وصف او Disulfiram Generic Name چون کار جان پاک نیست عقل را سرمایه ادراک نیست لاجرم هم عقل و هم جان خیره ماند در صفاتش با دو چشم Disulfiram Generic Name تیره ماند عقل و عرفان تا شعاعی خاص نور میپراکنند؛ بیش از آن نه قدرت دارندنه تکلیف. بدین سبب پیامبر خاتم((ص)) Disulfiram Generic Name میفرماید: لاتفکروا فی ذات الله ولکن تفکروا فی آلاء الله. در ذات خداوند اندیشه نکنید؛ ولی در نعمتهایش بیندیشید. منابع شیعی این روایت Disulfiram Generic Name را از امام باقر(ع) چنین نقل کردهاند: تکلّموا فی خلق الله و لاتتکلّموا فی الله فانّ الکلام فی الله لایزداد صاحبه Disulfiram Generic Name الاّتحیّرا. در آفرینش خداوند سخن بگویید نه درباره [ذات] خداوند؛ زیرا سخنگفتن و اندیشیدن درباره [ذات] خدا، جز حیرت و سرگردانی Disulfiram Generic Name رهاوردیندارد.
حتما مطالب این سایت Disulfiram Generic Name را مورد توجه قرار دهید: http://www.rasekhoon.net/Library/Content-7033-8.aspx ( متن فوق از همین سایت بود)
اگر Disulfiram Generic Name خواهان بحث مفصل هستید هم به طور خلاصه عرض می کنم معنابی توحید صفاتی عینیت ذات و صفات است.
Disulfiram Generic Name بحث ماهیت زمان هم متاسفانه قابل خلاصه کردن نیست. که بشود در این کامنت توضیح داد. اما به طور خلاصه Disulfiram Generic Name برای وجود بی نهایت زمان ساکن است و وجود ندارد.( نظریه نسبیت اینشتین همین را می گوید) لذا معنی ندارد برای Disulfiram Generic Name خالق زمان بگوییم یک زمانی بوده که مخلوق نبوده است. منظور از تقدم در خلقت هم تقدم زمانی نیست تقدم Disulfiram Generic Name راتبه است. چون خدا خالق زمان و مکان است نه محصور در آن. اگر مایل باشید دروس آیه الله جواد آملی مباحث Disulfiram Generic Name مفصلی در این خصوص دارند. ان شاء الله در مسجد بیشتر صحبت می کنیم.
اما یک هشدار جدی، Disulfiram Generic Name معنای اصلی و ریشهای لغات در عربی با معنا شده فارسی شان متفاوت هستند و به هیچ وجه اعتماد Disulfiram Generic Name به فرهنگ لغت های فارسی برای درک معنای لغات کار درستی نیست. کلمه خدا در واقع یک غلط مصطلح است در Disulfiram Generic Name اصل بوده کلمه پهلوی ” خوداتا” یعنی خود آمده که این مهادل 12 امشاسپندان دین زرتشتی است البته به مرور Disulfiram Generic Name زمان فارسی زبانها از کلمه خدا دقیقا الله را برداشت می کنند. اما خود کلمه الله از دو ریشه آمده ”اله” Disulfiram Generic Name و ”وله” که از ریشه اول می شود معبود مطلق و تاز ریشه روم می شود ”آنکس که همه حیران Disulfiram Generic Name او هستند”! از کلمه خدا هم می توان این معانی را برداشت کرد؟ البته نه.
بیاییم دعای غعرفه امام حسین Disulfiram Generic Name را بخوانیم.به خدا بزرگترین و جامعترین درس خداشناسی است. ملاصدرا بزرگ و فلیسوف بی نظیر تاریخ خود در آخر عمر می Disulfiram Generic Name گفت ای کاش همه عمرم را فقط صرف همین دعای عرفه کرده بودم!
موفق باشید
ungefär 10 månader sedan
سلام علیکم
ممنون جناب Disulfiram Generic Name اقای حسن زاده.. به قول مولوی آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید ما هرگز به کنه Disulfiram Generic Name ذات خواند پی نمیبریم ولی مصداق فرمایش شما که با محدودیت درکمون حداقل حد اقل آن مقدار کمی که از Disulfiram Generic Name اقیانوس کبیر در یک لیوان کوچک جا میگیرد
ازین منظر که شما Disulfiram Generic Name بحث کردین صفات خداوند به دو دسته *ذاتی* و *فعلیه* تقسیم بندی میشوند.. صفات ذاتی همان طور که گفتین ر Disulfiram Generic Name ذات الله هست مثل وجود یا حیات.. مثل علم و قدرت اما صفات فعلیه در نتیجه فعلی هست مثل خالقیت Disulfiram Generic Name و رزاقیت.. ربوبیت
دسته بندی صفات خداوند Disulfiram Generic Name از جنبه دیگری هم مورد بحث هست و آن از جهت صفات *ثبوتیه* و *سلبیه* هست.. صفات ثبوتیه که ثابت Disulfiram Generic Name هستند مثل ازلی و ابدی بودن خداوند و صفات سلبیه که از او سلب می شوند مثل بسیط یا مرب Disulfiram Generic Name بودن خداوند که با اصل واجب الوجود بودن آفریدگار در تناقض هست پس رد میشود
و من الله توفیق
ungefär 10 månader sedan
Disulfiram Generic Name سلام سید، شما درست میگین ولی خب بستگی داره. امروز به خاطر گمراه بودن فرقه ی سلف الصالح ما مجبوریم Disulfiram Generic Name در مورد دستان و پا و سورت خدای سبحان بحث کنیم و همونطور هم به خاطر گمراه بودن یه عده Disulfiram Generic Name ای دیگه مجبوریم که در مورد ذات و صفات خدای سبحان بحث کنیم.
شخصی از شهید Disulfiram Generic Name محمد باقر صدر(ره) پرسید که حرف رسول الله(ص) که: کسی که از غم گونههای خود را چک بزنه، نهرها گریه بکنه Disulfiram Generic Name و فریادهای جاهلیت رو بزنه از ما نیست. صحت داره یا نه و شهید صدر(ره) پاسخ داد که: بله صحت Disulfiram Generic Name داره. پس چرا شیعیان در عذاداری همون کار رو میکنن؟ شهید صدر پاسخ داد که برای امام حسین(ع) گریه و Disulfiram Generic Name خود زنی کردن فرق داره تا کار جاهلیت. امیر مؤمنان(ع) بارها در نهج البلاغه لذتهای دنیوی و مادیه ثروتی رو Disulfiram Generic Name محکوم کرده در حالی که داشتن ثروت زیادی نه حرامه نه مکروه به شرط اینکه آدم بنده ی خدا بمونه Disulfiram Generic Name و بنده ی مال و ثروت نشه. دلیلی که امیر مؤمنان(ع) ثروت داشتن رو در نهج البلاغه محکوم میکنه به Disulfiram Generic Name خاطر پارتیبازیهای خلیفه ی سوم عثمان ابن عفان و اینکه بیت المال رو بین همقوماش قسمت میکرد. بنابر این ما Disulfiram Generic Name با اون حدیث زیبایی که از امام باقر(ع) فرمودید در کنارش هم سخنی از امام صادق(ع) داریم که میفرماید: إِنَّ Disulfiram Generic Name اللَّهَ يَقُولُ وَ أَنَّ إِلى رَبِّكَ الْمُنْتَهى فَإِذَا انْتَهَى الْكَلَامُ إِلَى اللَّهِ فَأَمْسِكُوا- خداوند مى فرمايد: (همانا فرجام و پايان Disulfiram Generic Name هر چيزى به سوى پروردگارت است ) پس هر گاه سخن (به ذات ) خداوند ختم شد خوددارى نماييد. معنی Disulfiram Generic Name این احادیث جیه؟ اگر معصومین(ع) بحث در مورد ذات خدای سبحان رو اکیداً حرام یا اشتباه دانستن خب نباید داخلش شد Disulfiram Generic Name ولی پس چرا بزرگانمون چه امروز چه دیروز از جمله سهدای مطهری و بهشتی و امام خمینی و شیخین مرحوم Disulfiram Generic Name صدوق و مفید وارد این بحثها شدن؟
مرحوم شیخ صدوق(ره) در Disulfiram Generic Name کتابشون مشکاة الانوار و غرر الاخبار یه بابه کامل داره به اسم در صفات ذات و صفات افعال: باب دوم در Disulfiram Generic Name صفات ذات و صفات افعال 1 ( 1 ) ابن بابويه رحمة اللَّه عليه گويد هر چه ما وصف نموديم خداوند ————— ( 1 Disulfiram Generic Name ) فرموده است شيخ مفيد رحمه اللَّه كه صفات اللَّه بر دو قسم است يكى از آن دو منسوب است بسوى Disulfiram Generic Name ذات پس گفته مىشود صفات ذات و قسم دوم منسوب است بسوى افعال پس گفته مىشود صفات افعال و معنى قول Disulfiram Generic Name ما صفات ذات آنست كه ذات مستحق است معنى آن صفات را استحقاقى لازم نه بجهت معينى سواى ذات و معنى صفات Disulfiram Generic Name افعال آنست كه آنها واجبند بوجود فعل و واجب نيستند پيش از وجود فعل پس صفات ذات از براى خداوند تعالى Disulfiram Generic Name آنها وصف كردن او است بآن كه حى و عالم و قادر است آيا ديده نميشود كه او هميشه مستحق بوده Disulfiram Generic Name است اين صفات را و خواهد بود و وصف ما خداوند تعالى را بصفات افعال مثل قول ما است كه خالق Disulfiram Generic Name است و رازق است و محيى و مميت است و مبدى و معيد است آيا ديده نميشود كه او تعالى پيش از Disulfiram Generic Name خلق خودش خلق را صحيح نمىباشد وصفش بآن كه خالق است و پيش از احياء نمودنش مردگان را گفته نمىشود كه Disulfiram Generic Name محيى است و همچنين است گفتار در آنچه شمرديم آن را يعنى از صفات افعال و فرق ميانه صفات افعال و Disulfiram Generic Name صفات ذات آن است كه صفات ذات صحيح نيست از براى صاحبش اتصاف باضداد آنها و نه خالى بودنش از آن اوصاف Disulfiram Generic Name و اوصاف افعال صحيح است وصف نمودن مستحق آنها را باضداد آنها و بيرون رفتنش از آن اوصاف آيا ديده نميشود Disulfiram Generic Name كه صحيح نميباشد وصف نمودن خداوند تعالى را بآن كه ميميرد و نه آنكه عاجز مىشود و نه آنكه جاهل ميباشد Disulfiram Generic Name و صحيح نميباشد وصف نمودنش به بيرون رفتن از بودنش زنده و دانا و توانا و صحيح ميباشد وصف نمودنش بآن كه Disulfiram Generic Name امروز خالق نيست و رازق زيد نيست و زنده نميگرداند مرده بخصوصى را و مبدى چيزى نيست در اين حال و Disulfiram Generic Name نه معيدش و صحيح ميباشد وصف نمودنش جل و عز بآن كه روزى ميدهد و منع ميكند و زنده ميگرداند و Disulfiram Generic Name مىميراند و ابداء ميكند و اعاده مينمايد و ايجاد ميكند و اعدام مىنمايد پس ثابت شد مغايرت در اوصاف ذات و اوصاف Disulfiram Generic Name فعل و فرق ميانه آن دو آن چيزى است كه ذكر نموديم ما آن را مفيد –( 16 )– را بآن از صفات Disulfiram Generic Name ذاتش غرض و قصد ما از هر صفتى نفى ضد آن صفت ميباشد از ذات مقدس او و ميگوئيم در ازل حقتعالى Disulfiram Generic Name سميع و بصير و عليم و حكيم وحى و قيوم يعنى بذات خود برپا و واحد و قديم بوده و اينها Disulfiram Generic Name صفات ذات او است . و نميگوئيم كه خدا در ازل خلقكننده است و كاركننده و خواهنده و خواهشكننده و خوشنودشونده و خشم Disulfiram Generic Name آورنده و روزى دهنده و بخشنده و سخن گوينده زيرا كه اينها صفات كارهاى او است و آنها حادثند و جائز نيست Disulfiram Generic Name قائل شدن به آنكه خداوند در ازل موصوف بآنهاست
ungefär 6 månader sedan
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ظاهرا شما که Disulfiram Generic Name ستاره سهیل شده اید و باید دعا کنیم یکبار خدا توفیق دیدارتان را نصیب من کند. به هر حال یک Disulfiram Generic Name مدت است که ظاهرا وضع مسجد منظم نیست و دوستان با هم تصمیم می گیرند دیرتر بیایند یا مثلا Disulfiram Generic Name مثل پریشپ کلا برنامه لغو می شود. هفته قبل هم که شب جمعه فاتحه بود. بگذریم متن جالبی بود و خوشحالم که خودتان Disulfiram Generic Name هم می بینید در واقع در دنیا چیزی به نام آزادی بیان به طور مطلق وجود ندارد و هر کشوری Disulfiram Generic Name خط قرمز هایی برای خود تعریف کرده است. اما تذکر دو نکته ضروری است اولا در سوئد این خط قرمز Disulfiram Generic Name ها رسمی و دولتی و یا قضایی نیستند. بلکه این جریان حاکم بر اجتماع است که اشخاص را تنبیه می Disulfiram Generic Name کند. مثلا افرادی که شما اسم بردید هیچ کدام دادگاهی و زندان نشدند بلکه ظاهرا از طرف خود جامعه طرد شدند. Disulfiram Generic Name اما این جامعه مردم سوئد نیستند بلکه پشت پرده گردانندگان رسانه های مختلف ارتباط جمعی هستند که عملا قدرت واقعی Disulfiram Generic Name کشور را در دست دارند. در چنین جامعه ای مردم خیال می کنند که در آزادی زندگی می کنند و Disulfiram Generic Name حضور پلیسی را شاهد نیستند اما شبیه پرنده ای هستند که در قفسی شیشه ای زندانی باشد Disulfiram Generic Name ولی خیال می کند که آزاد است چون میله قفس را نمی بیند. اعمال قدرت در سوئد غیر مستقیم است. لذا Disulfiram Generic Name احساس آزادی کاملا وجود دارد. اما در کشور ایران و بسیار دیگر از کشورها که عملا خیلی آزاد تر هستند Disulfiram Generic Name حضور فیزیکی پلیس و نیروهای امنتیتی باعث می شود که مردم حس کنند آزاد نیستند در حالی که واقعیت Disulfiram Generic Name این است که پلیس ها حاضر هستند که از همین آزادی حفاظت کنند. به عبارت دیگر اعمال قدرت در ایران Disulfiram Generic Name مسقیم است و این قطعا نقطه ضعف است اما با توجه به کمبود حضور رسانه های اسلامی فراگیر عملا Disulfiram Generic Name راهی جز اعمال مستقیم قدرت نیست.
نکته دوم اینکه بررسی Disulfiram Generic Name کنیم چرا باید در جامعه ای مانند سوئد که اساسا به خدا معتقد نیست و تورات و انجیل را قبول Disulfiram Generic Name ندارد و مطالبی نظیر ارض موعود و سرزمین مقدس را خرافه می داند ، مردم به جای طرد نظریه دولت Disulfiram Generic Name یهودی در فلسطین از آن پشتیبانی می کنند؟ واقعا آیا این یک تناقض نیست؟ من خودم جوابی برای این سوال ندارم. شما Disulfiram Generic Name قطعا بیش از من با این مردم آشنا هستید. چگونه عدم اعتقاد به خدا و اعتقاد به سرزمین مقدس باهم Disulfiram Generic Name قابل جمع است؟
اگر در مورد Disulfiram Generic Name کشوری مذهبی مثل آمریکا حرف می زدیم جواب ها واضح بود اما الان واقعا توضیحی برای وضعیت سوئد به نظرم Disulfiram Generic Name نمی رسد مگر اینکه بگوییم مردم عمیقا به رسانه ها اعتماد دارند که البته اینطور هم نیست.
به امید دیدار
خدا حافظ
ungefär 6 månader sedan
سلام بر شما بزرگان Disulfiram Generic Name و عزیزان آقا پیام وآقا سید محمد ممنونم بابت اطلاعات خوبی که به من دادید که جای بسی تفکر و تعقل Disulfiram Generic Name دارد انشاءالله با ظهور آخرین ناجی بشریت جهان به آزادی واقعه ایی خواهد رسید تنها یک سئوال از آقا سید Disulfiram Generic Name محمد بزرگوار دارم شما در مورد سوئد توضیحات مبسوط ارائه فرمودید و در خصوص ایران و بسیار دیگر از کشورها Disulfiram Generic Name فرمودید عملا خیلی آزادتر هستند اگر در خصوص با ذکر مصادیق آن اطلاعاتی بفرمائید بسیار سپاسگزار خواهم بود .
ungefär 6 månader sedan
سلام بر شما Disulfiram Generic Name بزرگان و عزیزان آقا پیام وآقا سید محمد ممنونم بابت اطلاعات خوبی که به من دادید که جای بسی تفکر و Disulfiram Generic Name تعقل دارد انشاءالله با ظهور آخرین ناجی بشریت جهان به آزادی واقعه ایی خواهد رسید تنها یک سئوال از آقا Disulfiram Generic Name سید محمد بزرگوار دارم شما در مورد سوئد توضیحات مبسوط ارائه فرمودید و در خصوص ایران و بسیار دیگر از Disulfiram Generic Name کشورها فرمودید عملا خیلی آزادتر هستند اگر در خصوص با ذکر مصادیق آن اطلاعاتی بفرمائید بسیار سپاسگزار خواهم بود .
ungefär 6 månader sedan
matlabe khandani bod vali ba sepas
ungefär 6 månader sedan
matlabe jalebi bod ba sepasssssss
ungefär 6 månader sedan
منظورم این Disulfiram Generic Name است که اگر شما وارد ایران شوید می بینید که مسائلی نظیر سیاست خارجی هم به آسانی قابل بحث است Disulfiram Generic Name و حتی آزادانه حتی در مورد مبانی حکومت و مقامات کشور در تاکسی و مترو بحث می کنند .پس هیچ Disulfiram Generic Name کس نگران چنین مسائلی نیست و احساس خطر هم نمی کند. اما در سوئد می بینید که یک سری محدودیت های Disulfiram Generic Name اجتماعی شدید وجود دارد. مثل موضوع هولوکاست و رابطه با اسرائیل. اما اصل واژه ” آزادتر ” در مورد ایران صحیح نیست. Disulfiram Generic Name چرا که ایران هم محدودیت های خودش را دارد و خط قرمز های خودش را. به هر حال در ایران Disulfiram Generic Name بهاییت آزاد نیست. آزادی عقیده مذهبی و تبلغ هر عقیده ای امکان پذیر نیست .و البته هم بدنه جامعه و Disulfiram Generic Name هم حکومت بشدت برخورد می کنند . در حالی که همه این موارد در سوئد آزاد است. پس آزادی یک امر Disulfiram Generic Name نسبی است. در بعضی امور سوئیها آزادترند و بعضی امور هم ایرانیها اما مجددا باید پذیرفت که مشکل Disulfiram Generic Name عمده مرزهای آزادی در ایران در اعمال قدرت مستقیم است.
ungefär 6 månader sedan
از Disulfiram Generic Name نظریههای دوستان محترم سپاسگزارم. سید ابطحی، شما سؤال کردید که چرا سوئد با این همه بی دینی و بی خدایی Disulfiram Generic Name باز هم از رژیم اسرائیل و حادثه ی هواوگاست انقدر حمایت میکنه که حتی آزادی بیان رو از ملت Disulfiram Generic Name خودش میگیره و برای من که کل عمر اینجا زندگی کردم این سؤال پاسخ واضحی داره. به دو دلیل سوئد Disulfiram Generic Name و اتفاقا کل کشورهای غربی اینطوری هستن.
ا. Disulfiram Generic Name عده ی زیادی از سران جامعه ی سوئد یهودن و عده ی بیشتری هم بدون اینکه یهود باشن صحیونیست هستن. Disulfiram Generic Name مثلا خانواده ی بُنِّیِرس که یهودی هستن صاحبان تمام مراکز کتاب فروشی هستن، از اول قرن هجدهم تو سوئد حضور Disulfiram Generic Name داشتن و تا الان فاتحان مراکز چاپ و فروش کتاب هستن. اینها نه تنها تو کتابرسانی کل سوئد انحصار دارن Disulfiram Generic Name بلکه حتی چاپخونههای کچکتر رو به اجبار دستور میدن که چه کتابهایی رو حق دارن بفروشن و چه کتابهایی رو Disulfiram Generic Name ندارن بفروشن و این قدرت رو یهودیها و صحیونیستها تو اکثر زمینهها تو سوئد و کشورهای دیگه ی غربی دارن.
Disulfiram Generic Name ب. عذاب وجدان ملت سوئد. اینها وجود رژیم اسرائل رو با عذاب وجدان کل غربیها ساختن و سوئد در این Disulfiram Generic Name مورد استثنا نیست. ”چون هولوکاست تو آلمان اتفاق افتاد دست اروپاییها به خون یهودی آلوده شده” و به این دلیل Disulfiram Generic Name اوروپاییها عذاب وجدان دارن و قبول میکنن که زیر سؤال بردن هولوکاست کالا ممنوع باشه با این که سوئد مثله Disulfiram Generic Name آلمان، فرانسه و کشورهای دیگه ی اروپایی مستقیما ممنوع نیست.
عباس جان، من حرف Disulfiram Generic Name سید ابطحی رو در مورد روشهای مختلف شرق و غرب قبول دارم. همونطور که سید فرمودن موضوع این نیست که Disulfiram Generic Name ایران از سوئد آزادی بیان بیشتری داشته باشه ولی اگه تو ایران و کشورهای مسلمون نشین دیگر اندیشان، نا راضیان Disulfiram Generic Name و مخالفان رو دستبندی و زندانی جسمی میکنن تو سوئد و کشورهای مدعی دموکراسی دیگر اندیشان، نا راضیان و مخالفان Disulfiram Generic Name رو زندانیهای فکری و خردی میکنن. یعنی به قول نویسنده ی بزرگ سلاوُی زیزک که در مورد دیکتاتور پنهان Disulfiram Generic Name غربی زیاد نوشته یه نفر به بچش میگه ”تو باید بیای باهامون خونه ی مادر بزرگت” و یه نفر دیگه Disulfiram Generic Name میگه ”خودت تصمیم میگیری که بیای یا نه ولی اگه نیای مادر بزرگت دل شکسته میشه” به امید اینکه فرزند Disulfiram Generic Name قبول کنه ولی اگه نکرد مجبور میکنن. اگه ایرانیها مثله اولین نفر عمل میکنن غربیها مثله نفر دوم عمل میکنن Disulfiram Generic Name و هر دو به یه اندازه خوب یا بدن ولی روش غربیها زرنگتره بلکه حد اقل ملت اونها احساس آزاد Disulfiram Generic Name بودن رو میکنن.
ungefär 6 månader sedan
سلام به Disulfiram Generic Name آقا سید محمد و پیام عزیز مطالبی که نوشته بودید خواندم و استفاده کردم افسوس آزادی و آزادی بیان تنها ابزاری Disulfiram Generic Name است در دست قدرتمندان ،که هر کشور متناسب با سیاست های خودش اعمال می کند. من هم اعتقاد دارم و Disulfiram Generic Name بر این باورم که آزادی حتی در کشور سوئد با آن همه ادعا وجود ندارد ولی این باور را هم Disulfiram Generic Name دارم که این شرایط در کشور من به مراتب سخت تر . آقا سید محمد عزیز من متوجه شدم این Disulfiram Generic Name افراد که آقا پیام از آنها نام برده افراد مشهور و معرفی بودند و اظهار نظر خود را به صورت Disulfiram Generic Name عمومی گفتند بنابراین با اظهار نظر مردم عادی در تاکسی و مترو فرق می کند و به نظر من نمی Disulfiram Generic Name توان با مواردی که شما از آن به عنوان مصادیق آزادی در ایران نام بردید مقایسه کرد .البته در Disulfiram Generic Name ایران رسانه هم نمی توانند در مورد بعضی کشورها مطالب خواص بنویسند مثلا هیچ روزنامه ایی اجازه نداره از کشتار Disulfiram Generic Name در سوریه صحبت کند ولی در مورد یمن آزاد است. واقعا امیدوارم امام زمان ( عج ) به امر خداوند Disulfiram Generic Name ظهور کند و همه ما شاهد آزادی واقعه ایی در جهان باشیم آمین
ungefär 6 månader sedan
عباس عزیز نمی Disulfiram Generic Name دانم در ایران هستید یا نه. اما بد نیست سری به روزنامه هایی مثل شرق و مردمسالاری و آفتاب یزد Disulfiram Generic Name و…بزنید و ببینید که آبا روزی هست که اخبار سوریه را عین الجزیره منعکس نکنند؟ اتفاقا آزادی در موارد سیاسی – Disulfiram Generic Name نه امور اعتقادی – در ایران به شکل هرج و مرج وجود دارد. تمسخر سیاست های کلان کشور و حتی زیر Disulfiram Generic Name سوال بردن مبانی اولیه حکومت امری عادی است و مطمئن باشید تا چنین هرجی و مرجی در کار نباشد طبقات Disulfiram Generic Name غیر نخبه مثل همانها که در تاکسی و مترو مثال زدم جرات نمی کنند اینطور در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر Disulfiram Generic Name کنند. لذا در این امور ایران واقعا خیلی آزاد است. اما در مواردی که اشاره کردم بعد اعتقادی پیدا می کند Disulfiram Generic Name خیر. در این امور ایران جامعه بازی نیست و نه حاکمیت و نه جامعه موارد تخلف را تحمل نمی کنند. دیدید Disulfiram Generic Name که در مورد نشریه خاتون صرفا زیر سوال بردن رنگ مشکی برای چادر چه جنجالی به راه انداخت؟ نمی کویم Disulfiram Generic Name وضع ایران خوب یا ایده آل است که قطعا اینطور نیست اما خیالتان راحت باشد آزادی به معنای اظهار نظر Disulfiram Generic Name و حرف زدن هر امری حتی در حکومت رسول الله هم آزاد نیست. چون آزادی مطلق ممتنع الوجود است . Disulfiram Generic Name چیزی شبیه کچل موفرفری است! آنچا که آزاد بودن من بخواهد صدمه یا محدودیتی برای دیگران ایجاد کند این آزادی باید Disulfiram Generic Name محدود شود. لذا آن آزادی واقعی که شما شاید تصور کرده اید اساسا امکان ناپذیر است.
به جای بحث Disulfiram Generic Name در مورد ارزش آزادی باید در باره نحوه اعمال محدویت و تعریف مرزهای آزادی به نتیجه برسیم.
ungefär 6 månader sedan
آقا سید Disulfiram Generic Name محمد در خصوص وجود هرج و مرج سیاسی با شما موافقم متاسفانه کشور ما به آن دچار شده است . اما Disulfiram Generic Name در خصوص روزنامه هایی که فرمودید متاسفانه مدتی است به هیچ روزنامه ایی دسترسی ندارم و اطلاعات بنده کمی قدیمی Disulfiram Generic Name است بنابراین اگر لطف کنید در خصوص یکی از روزنامه ها مثلا شرق اگر مقاله ایی نوشته که جهت آن Disulfiram Generic Name بطور مثال همانند اخبار یمن هست ، لینک آن را قرار دهید. ببخشید که شما را به زحمت می اندازم Disulfiram Generic Name . در خصوص آزادی ، بنده هم قائل به آزادی بی چون و چرا نیستم چرا که این آزادی نیست Disulfiram Generic Name و لجام گسیختگی خواهد بود
ungefär 6 månader sedan
سلام عباس آقا
عید غدیر هم مبارک
زیاد لازم نیست وقت بگذارید. Disulfiram Generic Name م همین الان یکی از لینک هایی که نتیجه سرچ گوگل است را برایتان می گذارم. جستجوی بیشتر با خودتان. Disulfiram Generic Name مشت نمونه خروار است
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2387494
ungefär 6 månader sedan
ببخشید
این یکی هم جالب بود
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2322209
فقط خواستم ببینید Disulfiram Generic Name که این اخبار به آسانی در ایران منعکس می شوند. و نزدیک ترین متحد سیاسی ایران را به صورت کشوری Disulfiram Generic Name کاملا آشوبزده و در حال سقوط نشان می دهند.
ungefär 6 månader sedan
سلام Disulfiram Generic Name آقا سید محمد بزرگوار عید شما هم مبارک و به شادی . ممنون بابت زحمتی که کشیدید
ungefär 5 månader sedan
فحش های کسیفت رو Disulfiram Generic Name پاک کردم که بیش از این آبروی خودت رو نبری بدبخت.
ungefär 4 månader sedan
به پیام 22. Disulfiram Generic Name متسفانه شما و امثال شما عادت دارید هر چی میتونید فحش و چرت و پرت بنویسید. اشکال نداره، با اینکار Disulfiram Generic Name فقط لیاقت و ارزش خودتون رو نشون میدین. اما اگه با این حرف هات جدی هستی چرا اسم قلابی نوشتی Disulfiram Generic Name و میل قلابی درست کردی؟
اونطور که من Disulfiram Generic Name مطالعه کردم شما یه آدم ترسویی در سلنا ستکهلم هستی… درست میگم؟ اشخاصی مثله شما خیلی بدبخت بیچاره هستن. دم Disulfiram Generic Name از ضد خشونت و حق اظهار نظر نه؟
ungefär 4 månader sedan
ضمنا فحش هات رو پاک میکنم که آبروت بیش از این نره
ungefär 2 månader sedan
Disulfiram Generic Name Vad är ni för sjuka människor som gläds åt att Malek Rigi blev dödad? Hur många han än har slaktat Disulfiram Generic Name så gläds man inte åt någon annans död. Inga av era artiklar är nyanserade, bara radikalt skitsnack som dessutom stödjer Disulfiram Generic Name den Iranska DIKTATUREN. Jag försöker inte säga att Rigi var en bra person då han dödade många oskyldiga, men att Disulfiram Generic Name ett land som dödar sitt eget folk som protesterar tyder på att landets system är efterblivet. ”Iranier” som säger att Disulfiram Generic Name andra iranier inte borde leva är inte iranier, och inte heller människor med empati, utan helt enkelt avskum.
ungefär 6 dagar sedan
تشکر در پیشبرد و آرزوی موفقیت برای، http://www.seende.se
ungefär 5 dagar sedan
یہ اس Disulfiram Generic Name صورت میں ایک عجیب مفید ہے کہ آپ کو فراہم کر رہے ہیں وسائل کی ہے اور تم یہ چارج Disulfiram Generic Name کے غائب مفت دے. میں ویب سائٹ ہے کہ مفت کے لئے ایک معیار مفید وسائل فراہم کرنے کی اہمیت Disulfiram Generic Name سمجھ میں دیکھ کر محبت کرتے ہیں. یہ پرانی ہے جو چاروں طرف جاتی ہے پروگرام کے آس پاس آتا Disulfiram Generic Name ہے.
ungefär 7 timmar sedan
Hittar inte ”fosterbarn Disulfiram Generic Name som vuxna” sidan existerar inte får jag bara upp. Tråkigt att inte kunna läsa de källor som finns angivna.